Desafío The Box
The teams face each other in a water competition to avoid losing the benefits they have.
The participants will have to face each other in a balance test where they will demonstrate some of their greatest strengths to prevent their teams from suffering punishment.
The teams face each other in a dirt test that will put all their skills to the test, one of the teams will enjoy an incredible party.
The teams come together little by little and the problems begin to come to light, as everyone has a different opinion regarding certain situations within their teams.