Naked and Afraid Latam
10 Latin Americans will have to survive in one of the most inhospitable regions of Colombia.
A Stormy Start
Ten survival specialists from Mexico, Colombia and Argentina are divided into five pairs and are abandoned naked in the inhospitable Colombian savanna. There they must survive the next 21 days at the mercy of nature.