Desire The Series
A mysterious virus has swept across the country, causing the entire population to develop sub-genders that affect their reproductive organs and pheromonal attraction. Most people fall into alpha, beta, or omega categories, but rare outliers exist. Alpha Sheng Shao You (Qiu Ding Jie), the head of a leading biopharmaceutical company, has heard rumors of an "enigma" sub-gender that supersedes even an alpha's power, but believes that it's nothing more than gossip. During a business meeting with a corporate rival, he meets omega Hua Yong (Huang Xing), and after learning that he's in a precarious financial situation, Shao You decides to support Hua Yong, despite his objections. Shao You and Hua Yong quickly find that they're intensely attracted to each other – however, Hua Yong is hiding a secret that could change everything about their relationship. This drama was adapted from the novel "Desire" by Nong Jian.