Devil Among Us
Fire and Ice
A sniper shooting on an Alaskan highway leaves a young man dead and a community running scared. As one family grieves, another becomes hell-bent on revenge as they formulate an audacious plot.
Nancy and her children are found dead in an apparent murder-suicide. Fifteen years later, Donna falls to her death in the Grand Canyon. But investigators discover they're linked and are confronted by a serial killer who's been lying in wait for decades.
When butchered bodies show up across California, investigators realize they're dealing with a depraved serial killer. With a kill list in hand, he's hunting for victims, keeping a macabre audio diary as he goes. No one knows where he is or if he'll stop.