DEVILS' LINE
In a world where devils blend in with the rest of human population, half-devil Anzai uses his devil-born gifts to protect Tokyo from vampire-related crimes. His strong will of never drinking blood becomes severely tested when he falls in love with the girl he rescued from a devil's attack. Will Anzai be able to resist the urge of his demon instincts? Use promo code HIDIVE30SH to watch HIDIVE for 30 days on us.