Dinosaur Revolution
Evolution's Winners
New discoveries shed light on the evolution of early dinosaurs, such as the tiny Eoraptor, the bizarre-looking crested dinosaurs of the Jurassic and the giant carnivores, such as Tyrannosaurus Rex.
The Watering Hole
Take a leap back in time to an ancient watering hole, where predators and prey co-exist. This episode reveals the complex social systems of dinosaurs such as giant sauropods, flying reptiles, huge carnivores and a plant-eater with a tail like a bullwhip.