Ancient Earth: Dinosaurs of the Frozen Continent
To the Ends of the Earth
In the first Episode, the new expedition to the ice continent of Antarctica begins. Scientists arrive at their camp on Shackleton glacier, located in the Transantarctic mountains, to begin their 6 week long dig.