Discovering Water
Chasing Waterfalls
Tyler Kapela journeys deep into the Panamanian jungle to fish and explore the waters around the legendary Tropic Star Lodge.
From its grass flats to its world famous beaches and out to the gulf wrecks, Florida's west coast offers a variety of natural treasures that are often overlooked.