Dispatches From Elsewhere Dispatches From Elsewhere
A series centered around four ordinary people who feel there is something missing in their lives; brought together by chance, they stumble into a puzzle hiding behind the veil of everyday life that opens their eyes to a new world of possibility.
Peter is stuck in the everyday routine of his mundane life until the day he meets a group of strangers who all have something in common and together they begin an adventure into a world that has been hidden all around them.
The game continues as Simone and Peter follow the clues and explore the city; the gang discovers that the game runs deeper then they thought and they have to make an important choice.
While searching for Fred Wynn at the Shareholders meeting, the gang has their first encounter with Octavio; Janice explores her past.
The game begins to have a deeper impact on our team's lives in the real world; the mystery of Clara's disappearance deepens as the gang learns the full story; fresh clues take the game in a new direction.
With time running out, the gang splits up in an effort to find Clara; Simone and Janice follow her artwork, while Fredwynn and Peter link the game to a large corporation.