Utopia
Ian and Becky, unable to ever return to their old lives, are forced to face the terrifying reality of life on the run. Meanwhile, Dugdale is drawn deeper and deeper into a plot that threatens to have fatal consequences.
The gang feel the full weight of the Network's power as Grant is framed for a shocking crime. With nowhere else to turn, they are forced to make a new ally - but can she really be trusted?
In the penultimate episode, the gang's attempt to disrupt the Network's plans backfires leaving one of them in danger. Arby's confession to Jessica has damaging repercussions while Becky is left with an impossible choice.