DMV
East Hollywood DMV driving examiner Colette pines for her coworker Noa while enduring teasing from colleagues Gregg, Vic and Ceci.
When Colette runs into an old friend at the DMV, she pretends to be a fellow customer rather than an employee in order to save face.
When Ceci accuses Colette of only being kind for the credit, Colette anonymously gives Noa the perfect gift.