St. Denis Medical
Welcome to St. Denis
Alex is torn between her daughter's school play and an "all-hands" situation in the Emergency Department.
A Very Robust Personal Life
Joyce's belief that personal life should stay out of the workplace is tested by unexpected news. Ron thinks a patient has a crush on him.
When Ron hexes the day to prove superstitions aren't real, things at the hospital start getting weird.
Alex accidentally provokes the Emergency Department's mean girls. Ron and Serena battle over parking etiquette. Bruce has a hard time letting go of the spotlight.
Ron and Bruce butt heads over a candy bar. Alex is forced to fire an incompetent employee.
It's the holiday season at St. Denis. Alex and Ron care for a patient whose diagnosis is not what it seems. Joyce enlists Serena's help to boost St. Denis' online presence.