Do You Love Your Mom and Her TWO -Hit Multi- Target Attacks?
Masato Oosuki’s dream has just come true: he's been transported into the world of a video game. But for some reason, his doting mother, Mamako, has come along with him?! A whole new style of fantasy comedy, where your mom tags along on your heroic adventures!