Doctor Foster Doctor Foster
Brilliant, vivacious GP Gemma Foster has her life torn apart when she investigates whether her husband is harbouring a dark secret. The truth will shock her to the core.
Reeling from the secrets she has uncovered, Gemma has a decision to make - but a visit from a surprise patient means she also faces an acute professional dilemma.
In public Gemma plays the perfect wife, while secretly concocting a plan to ensure she comes out on top - only to make new discoveries about the full extent of the secrets that those around her are holding on to.
Gemma decides on a new start with Simon, but her medical career begins to fall apart due to a series of complaints. Pushed to the brink, can she find the strength to carry on?
[Season Finale] Gemma is determined to expose Simon at last and ensure that he loses everything. She'll stop at nothing to achieve her goal - and the consequences will be explosive.
Dr. Gemma Foster (Suranne Jones), a loving wife, mother and trusted doctor whose seemingly perfect world is shattered when she suspects her husband Simon (Bertie Carvel) is having an affair. As the lies and betrayal come to light, she finds herself behaving in ways she could never have imagined.