Doctor Lawyer
Genius surgeon Yihan performs a heart transplant for Seokju, before he gets a secretive call.
Five years later, Yihan returns as a lawyer and takes the case of Kitae, his former colleague.
Kitae dies suddenly. Yihan suspects it is related to Banseok University Medical Center.
Soyeon, an idol trainee, visits New-Hope Law Office, claiming she is a victim of ghost surgery.