Dogfights
Two weeks after Pearl Harbor... A courageous, rag-tag band of American mercenaries dare to challenge the over-whelming might of the Japanese Air Force. The legendary "Flying Tigers" slash through the skies of China, and help vanquish the unstoppable Japanese. Follow leading Tiger aces Tex Hill and John Alison as their P-40 Tomahawks fight to the death against the agile Japanese 1-97 Nate.
The skies over Vietnam. They fight in a supersonic world, where split second decisions determine if they live -- or die. American F4 Phantom pilots Fred Olmsted and Dan Cherry take on the famed MiG-21 -- the most feared threat in the sky. And one American, Steve Ritchie, becomes a dog fighting legend as an Air Force Ace. You're in the cockpit with some of the fiercest dogfighting ever seen in Vietnam!