Domino Day: Lone Witch
Happily powerless, Domino enjoys a date with Leon. Silas attacks him in jealousy. Domino must somehow restore her power to save him.
Domino regains her powers while Silas lures her into a trap using the coven. Can Domino survive and resurrect Leon with Sammie's help, or will she be destroyed?