Mayfair Witches
The Witching Hour
Neurosurgeon Rowan Fielding has a problem -- when she gets mad, she kills with her mind; her search for answers sends her toward her secretive biological family; in New Orleans, Deirdre Mayfair is desperate to escape from her aunt's oppressive house.
The Dark Place
Wracked with grief over Ellie's death, Rowan is out of control, unfit to perform surgeries. Her paranoia that someone is following her is proven true. In NOLA, Deirdre and her mysterious companion Lasher work together to draw Rowan home.
In the aftermath of Deirdre's grisly death, Rowan searches for safety in a strange city. Sip provides her with a safehouse while he investigates Deirdre's murder. Lasher makes contact with Rowan - but not in the way you might expect.
At Deirdre's funeral, Rowan is plunged into the world of the infamous Mayfair family. Uncle Cortland and Aunt Carlotta present diverging views on Lasher. Rowan must choose who to trust and face the dire consequences. Sip identifies Deirdre's killer.
Trapped in the First Street House, Rowan and Sip must confront its many mysteries in order to escape. Rowan grapples with an inconceivable offer. Sip's sister Odette makes a horrifying discovery.
Desperate to relinquish Lasher, Rowan reaches out to her extended Mayfair family for help. She must trust their unique process, a sacred ritual. Sip's search for answers takes him back to the Talamasca.