Donna Hay Christmas
In DONNA HAY'S CHRISTMAS, Australian celebrity chef Donna Hay shares her tips for elegant but easy Christmas entertaining. The four-part mini-series covers appetizers, main courses, desserts, and food gifts to make for loved ones. The recipes are pretty straightforward and promise a lot of flavor with not a lot of effort. Since Hay celebrates Christmas in the Southern Hemisphere, many of her dishes have a summer-time flair. Hay serves her meals to family and friends overlooking a beautiful view of the Sydney-area coastline. Each episode ends with a QR code inviting viewers to navigate to the recipe so they can make it at home.