Don't Toy With Me, Miss Nagatoro Don't Toy With Me, Miss Nagatoro
"A girl in a lower grade just made me cry!" One day, Senpai visits the library after school and becomes the target of a super sadistic junior! The name of the girl who teases, torments, and tantalizes Senpai is "Nagatoro!" She's annoying yet adorable. It's painful, but you still want to be by her side. This is a story about an extremely sadistic and temperamental girl and you'll feel somet...
Senpai Is A Bit...; Senpai, Don't You Ever Get Angry?
Senpai is a nerdy high schooler whose manga work is discovered by some loud girls in the library. They all tease him, but one among them, Nagatoro, takes it further than the others.
Senpai and Nagatoro get caught in the rain. She invites him over to wait for the rain to pass. Senpai sits with Nagatoro and her friends for lunch, and things get awkward.
Gamo-chan and Yosshi offer to let Senpai touch their breasts, but there’s a twist. Nagatoro offers a reward if Senpai does a good drawing of her.