Doodleboo
Ice Sliding Champion
It's snowing outside, but Sketchy doesn't know how to sled! Doodleboo can teach him how with a tricky drawing riddle. What can help you become a sledding champion?
A King's Vacation
Doodleboo and Sketchy think being a king would be the best job ever. But even kings need a vacation! What does a king love to do on the beach?
Doodleboo and Sketchy are going to put on a circus! Sketchy wants to be the animal trainer, but it's harder than it looks. What animal loves to learn new tricks?
It's Sketchy's birthday, and Doodleboo got him an awesome gift: a brand new riddleboo mystery. What do you need for a great birthday?
Planes are awesome, but super noisy! Doodleboo and Sketchy want to fly silently like a bird--but they don't have feathers. Who should they pretend to be?
Doodleboo and Sketchy want to see the whole world! Here's a new riddleboo for you: what's the best way to travel?