Boom & Reds
Boom & Reds, a pre-school series, features a warm and friendly purple ogre, Boom, who, in every episode, will try to find out what a big crowd of peppy little mushroom-headed creatures, the Reds, are drawing in the floor.
Every morning, a purple ogre named Boom walks through the woods to play with his little friends, the Reds. Every day, he tries to find out what these mushroom-headed creatures are drawing on the floor, although Boom is not the smartest ogre.