Little Charmers
The girls cast a ‘do over' spell to repeat their spark-tacular day at the Charmville carnival but realize the day won't stop repeating over and over and over.
Hazel charms an old toy that belonged to her mother; Hazel wants the Charmers' band to be the best in the talent show.