Double Fantasy
Natsu Takato (Asami Mizukawa), a successful screenwriter in her mid-thirties, appears to have a perfect life with her devoted husband Takatou Shogo (Hidekazu Mashima), a former TV network director turned house husband. Despite her professional success, Natsu struggles with an uncontrollable desire for extramarital affairs and feels increasingly suffocated by her husband's attempts to control her creative process. Deciding to break free from her suburban life, she separates from Shogo and moves to Tokyo, seeking independence and new romantic possibilities. Her decision creates tension with her family and sets her on an unpredictable path of personal exploration and potential romantic encounters. This is a 2018 Japanese drama series based on a novel by Murayama Yuka and directed by Minorikawa Osamu.