Tokyo Tower
Shifumi Asano (Yuka Itaya) is a renowned architect, thriving in her careers. On the other hand, Toru Kojima (Ren Nagase) is a medical school student, bored with his life. Despite their differences and a twenty-year age gap, fate brings them together, creating an unexpected connection. Though Shifumi is married, she and Toru begin an affair, inspiring Toru’s friend, Koji Ohara (Genta Matsuda), to seduce Kimiko Kawano (MEGUMI), a housewife and mother of one of his students. With so much complexity in their relationships, will either of these couples find true happiness? Adapted from the novel of the same name by Kaori Ekuni, this 2024 Japanese series was directed by Shinji Kuma.