Dr. Sanjay Gupta Reports: The Last Alzheimer's Patient
Dr. Sanjay Gupta follows Alzheimer’s patients’ treatments over five years. It's the most hopeful era for patients, as new research suggests potential symptom prevention, slowing and even reversal.