Dra. Lucía
The director of the Central Hospital must decide between doctors Lucía Castillo and Mariana Esquivel to be head of the emergency room. After an accident leaves Lucía in a coma, she awakens with a special gift that will help her with her patients.
Un Gran Cambio
After falling into a coma due to a traffic accident, Dr. Lucía Castillo awakens with a special gift that will help her treat her patients.
Mariana still won't let Lucía return to the emergency room. Lucía's visions help a young orphan girl in need of a kidney transplant.
The injured from a truck crash arrive at the hospital. Lucía accepts Enrique's invitation to go out. Mariana finds out and threatens her.
Dr. Lucía gets a case difficult to diagnose, so Sagrario encourages her to use her gift. A rivalry grows in the hospital.
Mariana re-transfers Lucía to the emergency room. Officer Samir tells Reséndiz that he knows what vehicle ran over Lucía.