Drive Thru History Acts to Revelation
In this series, Dave Stotts investigates the period of time following Jesus’s resurrection and looks at the courageous lives of the very first Christians. Beginning in Jerusalem and using the Book of Acts as his roadmap, Dave travels and explores the Mediterranean region to share the events that launched the Christian faith.