Dropkick on My Devil!!
Jashin-chan hosts a sukiyaki party and everyone's invited, but Pekola the fallen angel has her reservations about attending a "witch's Sabbat" with Yurine, who summoned a devil, and all of their devil friends.
At the Gachapon Hall in Akihabara, Jashin-chan sinks all her money into the machines in hopes of getting her desired prize, but fails and tries to steal it from a passing child instead. This draws the attention of Tachibana Mei, the supercop of the Banzaibashi Police Department, who takes one look at Jashin-chan... and becomes infatuated.
Yurine buys a take-out lunch for Pekola, but while the angel is once again agonizing over whether she should accept charity from a witch, Jashin-chan eats it. Yurine learns about the history between Jashin-chan and Minos, and Mei the supercop tries to add more things to her prized collection.