Eagles
Influencer Felicia and hockey talent Elias, children of the former NHL star Mats Kroon, move from Boston to their dad's hometown Oskarshamn. A move which doesn't turn out to be completely uncomplicated as the current hierarchies in both school and hockey teams are challenged with the new siblings' arrival.