Eddie is a Yeti
Join Eddie, a Yeti in disguise, and his best friend Polly, as they try to keep Eddie's true Yeti identity hidden while having fun like normal kids!
A Trip to the Carnival
Eddie goes in disguise as a clown so he can enjoy a day at the carnival with Polly.
First Day at School
Eddie decides to surprise Polly at school by pretending to be a new eager student.
It's surfs up for Polly and Eddie, just one problem, they don't know how to surf and must learn on the fly as they enter a competition.