Suckers
This is a different non dialogue slapstick comedy: direct, a little bit irreverent and yet beautiful. It's a selection of funny reality bites from Travis and a group of peculiar toys which live behind the rear windows of cars. They're mean, naughty, and mischievous. They're all SUCKERS... but sort of harmless. Their interests, their dreams, their fears, their ambitions, their challenges...