EDEN
The Eden House is a unique place for singles: when they arrive, all residents must speak to each other informally, doing without most of the honorifics used in everyday Korean language and culture, and house rules prevent residents from learning much about their housemates’ backgrounds, aiming to make it difficult to form any sort of hierarchy. Eight attractive new tenants arrive: four young men and four young women, all single and on the lookout for love. The housemates play games, where winning means getting “dates,” and encounter plenty of other twists, including ever-changing sleeping arrangements. Top celebrities Lee Hong Ki, Yoon Bo Mi, and Simeez watch events unfold at the house and provide commentary. With so little to hide from one another, can anything block the highway to romance? This is a 2022 South Korean dating reality TV show produced by iHQ.