HEART SIGNAL
Eight young, single people are brought together at Signal House, a unique reality show where finding love requires subtlety. Participants must navigate romantic connections through discrete "heart signals" without directly confessing their feelings, creating an intriguing social experiment. Celebrity panelists like Soyou (former Sistar member) and Lee Sang Min observe and comment on the unfolding romantic dynamics, adding an extra layer of entertainment to the house's interactions. As love triangles form and dissolve, the housemates compete to find a genuine connection while adhering to the show's strict communication rules. The tension builds as viewers wonder who will successfully pair up and potentially find true love in this unconventional dating environment. This is a 2018 South Korean reality TV/variety show co-produced by Lee Jin Min.