Eiken Eiken
Densuke has just enrolled at the exclusive Zashono Academy, but nothing has prepared him for his new membership in the mysterious and exclusive Eiken Club. Despite the constant visual distractions, Densuke only has eyes for the shy and beautiful Chiharu. Unfortunately all of his attempts to get closer to her seem to backfire. Of course it doesn’t help that Chiharu’s younger sister keeps trying to get Densuke into compromising positions. And to make matters even worse, Densuke soon finds out that he’s not the only one vying for Chiharu’s heart!
It seems every member of the Eiken club is a busty co-ed, and many of the clubs activities involve bikinis. But despite these distractions, Densuke isn't interested in anyone but the shy and beautiful Chiharu.