The Croods Family Tree The Croods Family Tree
Two very different families join forces to create a new community: a cave person co-op on the most amazing farm in the history of prehistory.
When Eep wants alone time with her new friend Dawn, Guy seeks a new friend of his own and finds an unlikely companion in Thunk.
When the Bettermans invite the Croods to join their family game night, two things become clear: Phil needs to win and Grug hates to lose.
When Hope oversteps by trying to teach Sandy manners, Ugga gets her revenge by challenging Hope to do the impossible: civilize Thunk.