Casey Anthony: An American Murder Mystery Casey Anthony: An American Murder Mystery
Little Girl Lost
Lies, betrayal, and murder Casey Anthony insists that her two-year-old daughter Caylee was abducted by the nanny, but investigators soon discover the child has been missing for 31 days. Where is Caylee?
As the Casey Anthony trial begins, the defense unleashes shocking allegations and the prosecution reveals their theory of how Caylee died.
As the Casey Anthony trial continues, the defense takes center stage and the verdict sparks outrage across the country.