Dog Whisperer Dog Whisperer
Nunu and Kane
A chihuahua that attacks anyone who comes near his owner and a giant dog that's neurotic. Can Cesar the dog whisperer sort them out?
Josh, a Maltese poodle mix, won't let anyone go near him with a brush, and Boomer, a clown-like dog, must always be the centre of attention. How can Cesar the trainer help?