In 1994 South Florida, Pablo Ibar was arrested on a charge of triple homicide. This captivating docuseries recounts the harrowing investigation and trials that followed.
The Crime
In Miramar, Florida in 1994, two girls and a man are executed in cold blood. All evidence shows that one of the killers is a young man of Spanish descent named Pablo Ibar.
The Miramar murders were the first in U.S. history to be captured in their entirety on a home security camera system, resulting in unprecedented media coverage of Pablo Ibar's trial.