Kentucky Murder Mystery: The Trials of Anthony Gray
In 2007, retirees James and Vivian Gray are gunned down in their rural Kentucky home. The police suspect their only son Anthony, and he confesses to the murders. But the Grays are not who they seem, and neither is the investigation or his confession.