The Triumph of Christianity
In The Triumph of Christianity, trace the story of Christianity from its origins in a Jewish outpost of the Roman Empire to its spread throughout the entire Western world. Taught by Dr. Bart. D. Ehrman, these 24 investigative episodes provide new insights into one of the most compelling stories ever recorded.