Elias: Rescue Team Adventures
Elias lives with his good friends Helinor and Duppe as he rescues boats from different situations.
Monster of The Deep
Trawler has been lording it over the younger boats, bragging about his exploits in his younger days. Elias, Swifty and Dippy decide to put Trawler’s supposed heroism to the test. They invent a story about a sea-monster they’ve seen off the coast of Cozy Cove. Trawler turns out to be not quite the hero he has described himself as.