Engga Hostel
Rough Beginnings
Freshers begin on a rough note as they are forced to deal with room allocation issues and their seniors.
Identity ‘Cry’sis
Ajay grapples with his identity. Ahaana is troubled by her popularity and Raja is jealous of Ahaana. Senthil finds it too easy to get into clubs while Paandi struggles.
Kadhal (Love) is in the air! Ajay has a crush on Ahaana. Paandi, Senthil and Chitthappu are by his side. What could go wrong?
Frenemies Ajay and Chitthappu partner to figure out ways to pass the final exam the night before but their characters are put to the test.