Hostel Days
Rakshakudu
Sai grapples with his identity crisis as the others struggle to get into various clubs. Who will “save” Sai?
Sai experiences the pangs of first love as Kavya texts him. First love is like magic. But is it real?
Sai hides his birthday from his friends to avoid GRP and spend time with Kavya. Will he succeed in either?
The most dreaded exam - M1 turns out to be a test of character and friendship for all the six students.