Epic Attractions
Walking the Coaster Hill
Chris Perry climbs 310 feet to ride the giant Millennium Force in Cedar Point, blobs at Austria's Area 47, dives in Atlantis at The Palms' Ambassador Lagoon and becomes a game expert at Morey's Piers.