Epic Exploring
YouTube stars Josh and Cody are on a mission—traveling around the world in search of the most spectacular abandoned locations on the planet.
Estonia / Vietnam
Josh and urban explorer Steve Duncan travel to Tallinn in Estonia where they explore Patarei Prison. Meanwhile Cody and Sherman Mak travel to Pan Thiet Vietnam in search of the abandoned amusement park Soui Cat.
Germany / Morocco
Separately urban explorers Josh and Cody visit Germany and Morocco in search of astonishing abandoned locations including Wünsdorf—a forbidden city near Berlin—and an abandoned film set in the Sahara desert used for Game of Thrones.
Cody and rooftopper Harry Gallagher take a cable car trip in Georgia known as "Stalin’s coffin" while Josh and globetrotter Lexie Limitless search in France for abandoned chateaus.
Josh and Cody dive into the underworld; Josh explores the abandoned German mining industry and has an encounter with a police squad; in England, Cody explores an old Soviet submarine in the River Medway.
Cody encounters wild animals and thrilling attractions at the abandoned Six Flags New Orleans. Meanwhile thanks to the U.N. peace-keeping force Josh is in Cyprus exploring the abandoned Nicosia International Airport and the U.N. buffer zone.
In Armenia Josh and rooftopper Elaina Hammeken explore an incredible radio telescope from the Soviet era while Cody takes an astonishing trip through the Greek mining industry of Ptolemaida with his travel companion Elvis Brauer.