Episodes Episodes
Episodes follows the lives of Sean and Beverly Lincoln, British sitcom producers who are persuaded to move to Hollywood and remake their series for an American audience. When the couple is forced to cast Matt LeBlanc in the lead role, a bizarre triangle is formed that strains their marriage and threatens their show.
Sean and Beverly Lincoln are a happily married English couple, who are also the creators of a hit British TV show. Their life seems complete. That is until a hugely powerful and charismatic US network president persuades them to move to Los Angeles to recreate their show for American television. Things begin to unravel as soon as Sean and Beverly arrive in LA. It soon becomes clear that the network president has never even seen their show. To make matters worse, he insists that they replace their brilliant lead actor, an erudite Royal Shakespeare veteran, with... Matt LeBlanc!
Sean and Beverly are still reeling from the network’s decision to cast Matt LeBlanc as the star of their show. But when they meet him at a swanky LA dinner party at Merc’s house, Matt couldn’t be more charming or flattering about their show. Unfortunately, over time the natural animosity between Matt and Beverly rises to the surface, and Beverly learns just how much you don’t want the former Friend as an enemy.
Sean’s infatuation with the lovely “Pucks!” actress Morning Randolph is given an opportunity to blossom when Matt invites the two of them to a charity benefit. Sean realizes that his attraction to her may in fact be mutual. Meanwhile, Beverly and Carol share a joint and commiserate about the men in their lives. At the end of the night, Sean has a difficult choice to make, and Beverly learns that she has more to worry about her husband and the actress than even she realized.