The Chase
Hunted down by the police, Pablo Escobar spends his last months in hiding and secrecy, and his son Juan Pablo grows closer to him.
After his father's murder, 16-year-old Pablo takes charge of the drug lord's debts with his former partners and has to go around the Colombian jails in an attempt to save his skin.
A look into the heart of the family's fights over the spoils of the drug lord's legacy and the betrayals that eventually isolate and ruin the cursed son.
In 2017 Pablo's true identity is unmasked, and the fragile peace of mind he had momentarily captured is shattered by fraud and money laundering charges brought against him by the Argentine justice.