Eva La Trailera
Eva finds lipstick marks in Armando´s clothes and asks him for a divorce. Bobby discovers that his parents' blood is incompatible with his own.
Eva gives Armando another chance, but then Sofia makes a shocking revelation. Pablo's feelings for Eva deepen - does she feel the same way too?