Eva Luna
Both Daniel and Leonardo are increasingly interested in Eva; meanwhile, Marcela poisons Sebastián, who accused her of her sister's murder.
Francisco gives Eva a letter of apology and flowers from Daniel; Adriano is worried because his father has not returned home.